Przedstawiamy Państwu regulamin („Regulamin”), na podstawie którego dokonujemy sprzedaży produktów w sklepie www.uncommon.eu (także pod adresem www.uncmon.com) . Regulamin zawiera warunki kupna, płatności, wysyłki produktów (każdy zwany dalej „Produktem”), dostępne w sprzedaży na stronie internetowej pod adresem www.uncmon.com („Sklep”). Przed zamówieniem ze Strony jakichkolwiek Produktów należy uważnie zapoznać się z treścią Regulaminu. Zamawiając którykolwiek z Produktów Klient akceptuje niniejszy Regulamin.
Niniejszy Regulamin jest ogólnodostępny i można go pobrać w dowolnej chwili. Szczegółowe informacje dotyczące ostatnich zamówień Klient znajdzie logując się na swoje Konto w Sklepie www.uncommon.eu.
1. O nas
1.1.Sklep internetowy www.uncmon.com jest prowadzony przez firmę UNCOMMON Lidia Panfil zarejestrowaną w Olsztynie przy ul.Staromiejskiej 16/7 , NIP 7393429636, REGON:281494168, rejestr CEIDG 000744174/2013.
1.2.Niniejszy Regulamin reguluje kwestie zakupu, płatności i dostarczenia przez sklep produktu zamówionego na stronie www.uncommon.eu, a także zwroty i reklamacje.
1.3.Zawarte w niniejszym Regulaminie zwroty oznaczają:
a) “Konto” - konto , które należy zarejestrować na Stronie www.uncmon.com, jeśli Klient chce złożyć Zamówienie;
b) “Dzień roboczy” - dzień, który nie jest sobotą, niedzielą, ani dniem wolnym od pracy;
c) “Potwierdzenie Zamówienia” - e-mail, w którym akceptujemy zamówienie Klienta
e) “Umowa ” - zamówienie Produktu bądź Produktów zgodne z niniejszym Regulaminem
f) "Klient" – osoba fizyczna lub firma składającą Zamówienie w Sklepie;
g) „Zamówienie” - zamówienie złożone w Sklepie w celu zakupienia Produktu;
h) wyrazy użyte w liczbie pojedynczej odnoszą się również do liczby mnogiej i odwrotnie.
2. Zastosowanie Regulaminu
2.1. Niniejszy Regulamin ma zastosowanie do wszystkich Zamówień i Umów zawartych lub tych, które zostaną zawarte przez firmę Uncommon Lidia Panfil oraz klienta na sprzedaż i dostawę Produktów. Złożenie Zamówienia na stronie lub e-mailowo, podanie wskazówek dotyczących dostawy lub akceptacja dostawy Produktów każdorazowo oznacza akceptację przez klienta niniejszego Regulaminu bez zastrzeżeń.
2.2. Żaden z zapisów niniejszego Regulaminu nie pozbawia Klienta przysługujących mu ustawowo praw (w tym żądania, aby zakupione towary były zgodne z ich opisami, nadawały się do przewidzianych celów i były zadowalającej jakości).
3. Złożenie zamówienia i jego potwierdzenie
3.1. Zamówienie w sklepie internetowym www.uncommon.eu można złożyć w wybrany sposób:
a) rejestrując się i zakładając konto na stronie www.uncommon.eu
b) dokonując zakupu bez rejestracji i zakładania konta, w formie elektronicznej na stronie wybierając taką opcję po wybraniu przycisku „Dodaj do koszyka”
c) wysyłając e-mail na adres shop@uncommon.eu z podaniem nazwy produktu, koloru, rozmiaru i ilości zamówienia oraz danych do ewentualnej faktury i przesyłki.
3.2. Składając zamówienie na Stronie Klient przyjmuje warunki niniejszego Regulaminu. Klient ma prawo i możliwość zapoznania się z najnowszą wersją Regulaminu za każdym razem, przed złożeniem zamówienia na stronie www.uncommon.eu w zakładce Regulamin.
3.3. Potwierdzenie złożenia zamówienia Klient otrzyma drogą elektroniczną w e-mailu o tytule „Potwierdzenie zamówienia”, który wyślemy na adres e-mail podany przy składaniu zamówienia.
3.4. W chwili potwierdzenia przez nas złożenia zamówienia umowa zostaje zawarta.
3.5. Po dokonaniu płatności status zamówienia zostanie zmieniony na „Zapłacone”, po zrealizowaniu zamówienia, czyli wysłaniu przez Sklep produktu status zmieni się na „Wysłane”. Przy każdej zmianie Statusu klient zostanie powiadomiony e-mailowo.
3.6. Zamówienie realizujmy w ciągu 5 dni roboczych od dnia złożenia przez Klienta zamówienia. Realizacja oznacza przyjęcie, potwierdzenie i wysłanie produktu po spełnieniu innych warunków opisanych w Regulaminie, w tym zapłacie za produkt, chyba że została wybrana opcja przesyłki za pobraniem.
3.7. Sklep według własnego uznania może odmówić przyjęcia Zamówienia z jakiegokolwiek powodu, w tym niedostępności towaru lub zaoferować Produkt alternatywny.
3.8. Po wybraniu produktów, które Klient chce zakupić i zaakceptowaniu ich w koszyku zostanie doliczona kwota za przesyłkę. Przesyłki krajowe w Polsce za pośrednictwem Poczty Polskiej dokonywane są gratis, czyli nie jest naliczana opłata za przesyłkę. Pozostałe opcje dostawy:
Poczta Polska - bezpłatnie 0 zł
Kurier (DPD) - 15 zł
Poczta Polska za pobraniem - 10 zł
Kurier za pobraniem - 18 zł
Paczka zagraniczna (UE, USA) - 50 zł
4. Płatności
4.1. Podane na stronie www.uncommon.eu ceny są cenami brutto zawierającymi podatek VAT, ceny nie zawierają kosztów przesyłki.
4.2. Płatności po złożonym zamówieniu mogą być realizowane w następujący sposób:
a) tradycyjnym przelewem bankowym na konto podane poniżej. Kwota do zapłaty zostanie podana każdorazowo e-mailem potwierdzajacym złożenie zamówienia.
Przelew należy uiścić na konto podane poniżej:
4.3. Zastrzegamy sobie prawo do potwierdzenia szczegółów dotyczących Twojej płatności przed dostarczeniem Produktu.
5. Dostawa produktu
5.1. Produkt zostanie wysłany przez sklep www.uncommon.eu po zaksięgowaniu przez nas wpłaty na konto. Nie wysyłamy towaru przed dokonaniem zapłaty, chyba że wybraną formą płatności jest płatność przy odbiorze.
5.2. Opcje dostawy:
Poczta Polska - bezpłatnie
Kurier - 15 zł
Poczta Polska za pobraniem - 10 zł
Kurier za pobraniem - 18 zł
Paczka zagraniczna (UE, USA) - 50 zł
5.3. Dostawa odbywa się za pośrednictwem kuriera lub Poczty Polskiej, według wyboru klienta. Wysyłamy nasze produkty w Polsce i za granicę. Przesyłki krajowe w Polsce za pośrednictwem Poczty Polskiej dokonywane są gratis, czyli nie jest naliczana opłata za przesyłkę. W przypadku wyboru kuriera, konieczna jest zapłata za przesyłkę w wysokości 15 zł dla paczek do 30 kg. Paczki za pobraniem są także płatne jak w pkt. 5.2. Regulaminu. Opłata doliczana jest przy składaniu zamówienia po wybraniu odpowiedniej opcji dostawy przez klienta.
5.4. Postaramy się powiadomić klienta, jeśli szacowany termin dostawy może się zmienić i poinformujemy Klienta o nowym planowanym terminie dostawy. Klient zostanie poinformowany o tym, że produkt został przez nas wysłany poprzez e-mail.
5.5. Należy wziąć pod uwagę, że dostawa do niektórych miejsc może nie być możliwa. W takim przypadku skontaktujemy się z Klientem, korzystając z danych kontaktowych przekazanych nam w chwili złożenia Zamówienia w celu ustalenia, czy Zamówienie ma zostać anulowane, czy też dostarczone na inny adres dostawy.
5.6. Przesyłka zostanie wysłana po zaksięgowaniu wpłaty na adres podany podczas rejestracji na stornie www.uncommon.eu lub wskazany podczas zamówienia składanego drogą e-mailową na adres shop@uncommon.eu, chyba że została wybrana opcja przesyłki za pobraniem. Klient powinien przekazywać nam jasne i rzetelne informacje niewprowadzające w błąd w celu sprawnej realizacji zamówienia.
5.7. Produkty pakowane są z należytą starannością do opakowań przystosowanych do sprzedaży wysyłkowej.
5.8. Przy otwieraniu produktu Klient musi uważać, aby go nie uszkodzić, szczególnie w przypadku posługiwania się ostrymi narzędziami.
5.9. Jeśli dostawa lub odbiór opóźnia się z powodu nieuzasadnionej odmowy przyjęcia przesyłki przez Klienta lub jeśli Klient nie przyjmie dostawy lub nie odbierze Produktu od przewoźnika (w ciągu dwóch tygodni od pierwszej próby dostarczenia Produktu), możemy rozwiązać umowę i zwrócić wpłacone środki przez Klienta, łącznie z kosztami poniesionymi na przesyłkę.
6. Rezygnacja z zamówienia
6.1. Jeśli po wysłaniu przez nas Potwierdzenia Zamówienia i przekazaniu go do systemu e-mailowego Klienta stwierdzi on, że popełnił błąd w Zamówieniu po przesłaniu go za pośrednictwem Strony, prosimy o kontakt z nami niezwłocznie pod adresem: shop@uncommon.eu lub telefonicznie tel. +48 730 318 385. Nie możemy jednak zagwarantować, że będziemy w stanie zmienić Zamówienie zgodnie z instrukcjami Klienta, powodem niezrealizowania zamówienia może być na przykład brak produktu w magazynie. Dołożymy jednak wszelkich starań by zmienić zamówienie zgodnie z życzeniem klienta.
6.2. Do czasu zaakceptowania przez nas Zamówienia zastrzegamy sobie prawo do odmowy jego realizacji, Klient zaś ma prawo je anulować. W przypadku anulowania Zamówienia przez nas lub przez Klienta przed jego akceptacją, niezwłocznie zwrócimy wszelkie dokonane Płatności związane z zamówieniem Produktu dokonane przez Klienta bądź firmę obsługującą jego kartę kredytową lub inne płatności.
6.3. Umowa dotyczy wyłącznie produktów zawartych w zamówieniu, którego przyjęcie potwierdzimy Klientowi wysyłając email „Potwierdzenie Zamówienia”.
6.4.Sklep www.uncommone.eu może odstąpić od Umowy, jeśli Produkt z jakiegokolwiek powodu nie jest dostępny. W takim przypadku powiadomimy Klienta o tym i zwrócimy wszelkie dokonane płatności.
6.5.Zwracamy otrzymane pieniądze korzystając z tej samej metody, jakiej użyto do zapłaty za Produkt.
7. Zwrot produktu/odstąpienie od umowy
ZWROT PRODUKTU W CIĄGU 14 dni
7.1. Każdemu klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22 1 Kodeksu Cywilnego i korzystającemu ze sklepu internetowego www.uncommon.eu przysługuje - na podstawie przepisów prawa - prawo do odstąpienia od zawartej umowy zakupu towaru, bez podania przyczyny w terminie 14 dni, licząc od dnia otrzymania towaru.
Produkt należy zwrócić osobiście lub wysyłkowo na adres:
Zwrot pieniędzy odbywa się przy użyciu metody, którą została dokonana płatność za produkt.
7.3. W przypadku chęci wymiany produktu na inny należy skontaktować się ze sklepem e-mailowo shop@uncommon.eu lub telefonicznie +48 730 318 385. Wymiana produktu może nastąpić w przypadku dostępności innego produktu, niemniej wymiany są rozpatrywane indywidulanie.
8. Reklamacje
8.1. Wszystkie oferowane przez sklep www.uncommon.eu towary są nowe i posiadają gwarancję zgodną z Ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego.(Dz. U. z dnia 5 września 2002 r.).
8.2. Zanim zareklamujesz produkt wiedz, że:
a) dostarczony produkt jest pełnowartościowy i nowy,
b) produkt należy używać zgodnie z przeznaczeniem oraz stosować w jego czyszczeniu i konserwacji przepis prania dołączony do każdego produktu na odpowiedniej metce,
c) niezastosowanie się do przepisu prania może spowodować uszkodzenie, nadmierne zużycie lub utratę jakości produktu.
8.3. Produkt, który został zniszczony w skutek niewłaściwej eksploatacji, uległ normalnemu zużyciu, przypadkowo został zniszczony nie zostanie uznany w trakcie procedury reklamacji.
8.4. Reklamacjom podlegają produkty, które okazały się wadliwe mino właściwej eksploatacji.
8.5. Sklep zastrzega sobie termin 14 dni roboczych na rozpatrzenie reklamacji od dnia otrzymania zwróconego produktu. Do towaru winna być dodana informacja o wadach produktu, opis i wybór formy rekompensaty w razie uwzględnienia reklamacji (naprawa, zwrot pieniędzy czy wymiana produktu na nowy lun inny) na formularzu reklamacyjnym, który jest dołączony do przesyłki lub można go pobrać tutaj.
8.6. W przypadku uznania reklamacji opłata za przesyłkę do sklepu www.uncommon.eu zostanie zwrócona na podstawie przedstawionego rachunku/faktury za usługę przesyłki.
8.7. Po uznaniu reklamacji pieniądze za produkt oraz za ewentualną przesyłkę zostaną wysłane w taki sposób, w jaki została dokonana płatność za produkt, pod warunkiem, że klient wybierze zwrot pieniędzy jako formę realizacji reklamacji towaru a sklep to uzna. Istnieje także możliwość wymiany na inny produkt . O pożądanej formie rekompensaty za uznanie reklamacji prosimy informować ma formularzu reklamacyjnym, możliwe formy to:
□ naprawa
□ zwrot pieniędzy
□ wymiana na nowy produkt
□ wymiana na inny produkt
8.8. O decyzji o uznaniu bądź nie reklamacji klient zostanie poinformowany e-mailowo lub telefonicznie. Sklep zastrzega sobie prawo do naprawy towaru, jeśli wada okaże się możliwa do naprawy. W takim przypadku nie ma możliwości zwrotu pieniędzy lub wymiany.
8.9.W przypadku nieuznania reklamacji produkt zostanie odesłany do klienta na wskazany adres na koszt sklepu.
8.10. Aby jak najlepiej i najszybciej rozpatrzeć reklamację prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego i dołączenie go do przesyłki ze zwracanym produktem. Jeśli z jakichś powodów nie Klient nie dołączy formularza sprzedawca skontaktuje się z nim z prośbą o dosłanie formularza i udzielenie informacji telefonicznie.
9. Ochrona danych
9.1. Firma UNCOMMON Lidia Panfil zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883). Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania.
Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności (zał. 1 Regulaminu), która stanowi część niniejszego Regulaminu i jest zawsze dostępna na stronie www.uncommon.eu.
9.2. Witryna wykorzystuje pliki cookies o czym mowa w Polityce Prywatności. Poprzez akceptację niniejszej Polityki Prywatności, Użytkownik strony www.uncmon.com wyraża zgodę na używanie cookies stosowanych w tej witrynie. W każdej chwili może także wyłączyć.
10. Zawiadomienia
Wszelkie zawiadomienia w ramach Umowy wymagają formy pisemnej i mogą zostać dostarczone osobiście lub za pomocą listu opłaconego z góry lub przez pocztę elektroniczną oraz skierowane do odpowiedniej osoby na ostatni znany drugiej stronie adres. Dla uniknięcia wątpliwości dla potrzeb Umowy i niniejszego Regulaminu, e-maile traktowane są jako zawiadomienia w formie pisemnej.
11. Postanowienia ogólne
11.1W celu prowadzenia prawidłowej księgowości i dla celów podatkowych będziemy przechowywać dokumentację Zamówienia oraz niniejszy Regulamin. Radzimy wdrukować kopię Zamówienia, Potwierdzenia Zamówienia, by móc się do nich odwołać w przyszłości.
11.2. Sklep może wprowadzać zmiany w regulaminie oraz na stronie www.uncmon.com, niemniej obowiązują one dopiero dla przyszłych zamówień, złożonych po publikacji zmienionego regulaminu. Na stronie zawsze obowiązuje aktualny obowiązujący regulamin. Niniejszy regulamin obowiązuje od 1 sierpnia 2013 roku.
Prawa własności intelektualnej
1.Jesteśmy właścicielem wszelkich praw własności intelektualnej dotyczących Strony oraz w materiałów na niej publikowanych. Prace te chronione są prawami autorskimi i konwencjami na całym świecie. Wszystkie te prawa są zastrzeżone.
2.Możesz wydrukować jedną kopię i pobrać fragmenty z dowolnej podstrony ze Strony, by móc się do nich odwołać w przyszłości i możesz zwrócić uwagę innych osób w ramach twojej organizacji na materiały zamieszczone na Stronie.
3.Nie wolno w żaden sposób modyfikować papierowych i cyfrowych kopii jakichkolwiek materiałów drukowanych lub pobranych i nie wolno używać żadnych ilustracji, fotografii, wideo lub audio, ani żadnych grafik oddzielnie od załączonego tekstu.
4.Nie wolno używać jakichkolwiek części materiałów ze Strony w celach komercyjnych bez naszej zgody.
FORMULARZ REKLAMACYJNY do pobrania
Załącznik 1
Polityka prywatności sklepu www.uncommon.eu
Firma UNCOMMON Lidia Panfil zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883). Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania.
1. Za każdym razem, gdy korzystają Państwo z witryny internetowej www.uncommon.eu, podlegają Państwo zasadom obowiązującej Polityki Prywatności. Dlatego prosimy, aby uważnie zapoznali się z nią Państwo przy każdej wizycie na stronie i sprawdzili, czy akceptujecie jej zasady.
2. Podane przez Klienta dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane wyłącznie przez firmę UNCOMMON Lidia Panfil z siedzibą w Olsztynie przy ul. Staromiejska 16/7, NIP 7393429636 w następujących celach:
/a) realizacji zamówienia, czyli wykonania umowy kupna-sprzedaży produktów nabytych przez Klienta
b) rozpatrywania wniosków i próśb Klienta
c) dostarczania Klientowi informacji na temat produktów marki UNCOMMON, łącznie z wysyłaniem informacji handlowych pocztą elektroniczną lub z wykorzystaniem innych środków komunikacji elektronicznej (np. SMS) na temat wyżej wymienionych produktów. Klient może zrezygnować z otrzymywania tych informacji w każdej chwili wysyłając maila na adres shop@uncmon.com.
3. Firma UNCOMMON Lidia Panfil z siedzibą w Olsztynie przy ul. Staromeijska 16/7, NIP 7393429636 jako administrator danych osobowych zobowiązuje się zapewnić poufność danych osobowych Klienta oraz możliwość realizacji jego praw dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia i zastrzeżenia poprzez wysłanie pisma na wyżej podany adres lub na email;: shop@uncommon.eu.
4. Użytkownik niniejszym oświadcza, że podane przez niego dane osobowe są prawdziwe i prawidłowe.
5. Pliki typu cookies: W tej witrynie wykorzytywane są pliki cookies jedynie przez Google Analityics w celu badania ruchu na stronie.
Poprzez akceptację niniejszej polityki prywatności, Użytkownik wyraża zgodę na używanie cookies stosowanych w tej witrynie.
Informacja o plikach cookies
Czym jest plik cookie?
Cookie, to mały plik tekstowy, zapisywany przez stronę internetową na komputerze, telefonie lub jakimkolwiek innym urządzeniu Użytkownika, zawierający dane na temat korzystania Użytkownika z tej strony. Cookies są potrzebne, w celu ułatwienia korzystania ze strony i sprawienia, by stała się bardziej przyjazna Użytkownikowi, nie wyrządzając przy tym żadnej szkody komputerowi.
Jak wykorzystywane są cookies na tej stronie internetowej?
Cookies wykorzystywane są jedynie przez Google Analytics. Witryna www.uncmon.com nie wykorzystuje plików cookies.
Kto korzysta z informacji przechowywanych w cookies?
Dane przechowywane w cookies naszej strony internetowej wykorzystywane są przez Google Analytics, które są wykorzystywane, i których zarządzaniem w celach statystycznych zajmuje się Google.
Czy można wyłączyć używanie cookies?
Tak, cookies można wyłączyć. Jednak po zastosowaniu takich ustawień,
Jeśli Użytkownik woli ograniczyć, zablokować lub usunąć cookies ze strony internetowej, może tego dokonać w ustawieniach przeglądarki. Parametry mogą się różnić w zależności od przeglądarki, jednak zwykle ustawienia cookies znajdują się w menu „Preferencje” lub „Narzędzia”. Aby dowiedzieć się więcej o ustawieniach cookies swojej przeglądarki, zalecamy skorzystać z menu „Pomoc” przeglądarki.